niedziela, 17 stycznia 2016

Bieganie, czytanie i filmów oglądanie ^^

Bieganie 
Minęła połowa stycznia, na liczniku 180 kilometrów przebiegnięte. Mimo tego, że zaatakowała nas zima :) jakoś sobie radzę :) W ubiegłym roku w całym styczniu 150 :| Teraz czuję moc, siła w nogach coraz większa. W tym roku na razie jedne zawody- City Trail na Rusałce, wynik szału nie robi, 18:48. Trasa była bardzo śliska więc wystartowałem w kolcach tzn w takich nakładkach na buty. Swoją drogą muszę pomyśleć o zakupie butów trailowych :) Zagościłem na Cytadeli, gdzie odebrałem puchar ^^ za trzecie miejsce w kategorii M18 :) i nagrodę- masaż w kapsule. Będzie relaks :)

Książka
Molem książkowym nie byłem, nie czytałem za dużo, żeby nie powiedzieć, że nie lubiłem książek.
W zeszłym roku postanowiłem poprawę i zacząłem od przyjemności. Wszystkie książki, które przeczytałem szczerze polecam :)
Ultramaratończyk super wciągająca, tematyka biegowo-trochę biograficzna. 
14 minut kolejna biografia Alberto Salazara :) trenera MO Faraha 
Maraton metodą Hansonów tę książkę polecam przyszłym maratończyką, wg planu i informacji zawartych w tej książce przebiegłem maraton w 3:02 i 2:59 :)
Mo Farah co tu dużo pisać :) Niesamowity człowiek :) książkę dostałem w prezencie od Karoliny za zdobycie korony maratonów Polskich.
Bolt  a tą książkę dostałem od rodziców po złamaniu trójki w maratonie :) W sumie powiem krótko- myślałem, że Bolt jest inny :|

W tym roku zacząłem czytać coś o tematyce poza biegowej, mam rozpoczęte 4 książki, bardzo ciekawe, jak przeczytam całe to opisze. 
Dżihadystka książka którą przeczytałem w 6 dni, bardzo mnie wciągnęła, czytałem gdy tylko miałem czas. Nie przypuszczałem, że tak może mnie zainteresować historia dziennikarki, która pozyskuje informacje na temat ISIS :) 


Film
Tylko raz byłem w kinie ale żyję tym filmem, Motywacja, życie - "Creed- narodziny legendy"  Rocky Balboa, polecam, polecam, polecam ! A Sylvester'owi życzę Oskara za tą rolę :)

Sportowo na kanapie :)
Turniej kwalifikacyjny w Berlinie - Super walka, serducho na boisku, Polscy siatkarze= szybkie bicie serca :)

Dakar - wszyscy fighterzy, największe zainteresowanie wzbudził mistrz Adam Małysz- człowiek legenda. Dakar pokazywał mu swoją moc a on odważnie dążył do mety :) Gratulacje i życzę wszystkim sportowcom takiej upartości w dążeniu do celu.

Mistrzostwa Europy w Polsce- walka, walka, walka ... Szmal !!!



Jeśli macie jakieś ciekawe filmy, książki to podrzucajcie :) 

2 komentarze: