piątek, 11 grudnia 2015

3 2 1 - Blog start

Start bloga :)

Znowu coś nowego, tym razem realizuję pomysł założenia bloga. 

Jestem Jakub Michalak mam 22 lata :) 

Tematyka bloga będzie dotyczyć biegania, podróżowania oraz zdrowego jedzenia czyli mojego życia. 

19 maja 2013 roku rozpocząłem nowe życie, wyszedłem pierwszy raz pobiegać były to 4,44 kilometrów, a dzisiaj na swoim koncie mam przebiegnięte sześć tysięcy kilometrów. I mogę pochwalić się super życiówkami od 5 kilometrów do dystansu maratonu.
Na tą chwilę czas na 10 kilometrów to 36 minut i 41 sekund, w półmaratonie 1:22:48, a maraton pokonałem w 2:59:13. 


Mam nadzieję, że jeśli będziesz czytał moje wpisy dojdziesz do wniosku, że podróżowanie może być czymś dla czego warto żyć, dla mnie to spełnianie marzeń. Kocham podróżować, od czterech lat intensywnie zwiedzać inne kraje. Do tej pory odwiedziłem szesnaście krajów i pomyśleć, że to dopiero początek.




Z początkiem biegania zmieniłem styl odżywiania się. Od sierpnia tego roku jestem wegetarianinem i bardzo dobrze mi z tym. 

Pierwszy post jest dla mnie trudny dlatego nie przekreślaj mnie na starcie- jestem studentem budownictwa a nie dziennikarstwa więc muszę się tego nauczyć :)

Zapraszam:

fb: www.facebook.com/run.travel.vege
blog: www.run-travel-vege.blogspot.com
insta: www.instagram.com/run.travel.vege
email: run.travel.vege@gmail.com


2 komentarze: